سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری بین‌المللی فناوری در ایران

سازمان همکاری اقتصادی کشور‌های اسلامی در حال توسعه (گروه D۸) رویداد سرمایه‌گذاری بین‌المللی فناوری موسوم به TIM۲۰۲۳ را برگزار خواهد کرد .

پنجمین دوره رویداد TIM۲۰۲۳، روز‌های ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری به همت  محلسازمان همکاری اقتصادی کشور‌های اسلامی در حال توسعه (گروه D۸) در محل  پارک علم و فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

حدود ۲۲۰ شرکت‌ دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، هسته‌های فناور و سرمایه‌گذاران مختلف از کشورهایی چون ایران، ترکیه، ارمنستان، کنیا، افغانستان و پاکستان در این رویداد حضور خواهند داشت.

حوزه‌های تخصصی این رویداد شامل نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، دارو و تجهیزات پزشکی، مواد پیشرفته، معدن، انرژی و همچنین صنایع خلاق هستند که حوزه نرم‌افزار و فناوری اطلاعات بیشترین تعداد متقاضی شرکت را داشته است.

میلاد صدرخانلو، قائم‌مقام دبیرخانه شبکه تبادل فناوری کشور‌های عضو گروه D۸ و رئیس مرکز توسعه تجارت پارک علم و فناوری پردیس اظهار کرد: در این رویداد، سرمایه‌گذاران تخصصی فناوری حضور خواهند داشت تا با شناسایی دیگر سرمایه‌گذاران به صورت مشترک روی طرح‌ها و استارتاپ‌های حاضر در رویداد اقدام به سرمایه‌گذاری کنند. ۱۰۵ مورد سرمایه‌پذیر از استارتاپ‌ها و شرکت‌ها و ۵۲ سرمایه‌گذار و هیئت تجاری از کشورهایی، چون ایران، ترکیه، ارمنستان، بنگلادش، مالزی، سوریه و کنیا برای حضور در این رویداد اعلام حضور کرده‌اند.

صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز تعاملات بین‌المللی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی، بانک صادرات، صندوق توسعه فناوری‌های نوین و سایر فعالین در زیست‌بوم فناوری، در این رویداد حضور خواهند داشت. علاوه بر این، رویداد TIM۲۰۲۳ میزبان شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه، وزارت علوم و فناوری بنگلادش، آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی و بخش‌های دولتی و خصوصی از کشور‌های مختلف دیگر نیز خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.