سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

امسال حضوری بی‌سابقه را در جشن انقلاب شاهد بودیم

حجت الاسلام عباس خرمیان گفت:جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران اتفاقی بی نظیر بود که موج همدلی و اتحاد را در کشور به نمایش گذاشت و گسل‌های فضای مجازی را تاحدودی ترمیم کرد.

 حجت الاسلام عباس خرمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست خبری امروز خود در جمع اصحاب رسانه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه  گفت: جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران اتفاقی بی نظیر بود که موج همدلی و اتحاد را در کشور به نمایش گذاشت و گسل های فضای مجازی را تاحدودی ترمیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: اتفاقات در چهل و اندی سال در طول انقلاب اسلامی ایران آثار ظهور را نشان می‌دهد و سبب ناامیدی دشمن از شکست جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم سمنان در راهپیمایی سال جاری ابراز کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جوان گرایی برگزار شده و حاصل تلاش جمعی مدیران و مسئولین استانی برای پای کار آوردن تمام ظرفیت‌ها بوده است.

این مقام مسئول تفاوت آشکار در نوع برنامه‌های اجرایی دهه فجر امسال را نکته حائز اهمیت در این رابطه دانست و ابراز کرد: امسال بیش از ۶۶ نوع برنامه متنوع اجرایی شده و در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه بیش از ۵۰ برنامه سرود و همچنین ۱۰۰ ایستگاه و موکب برپا شد.

وی تصریح کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و هدف از تنوع برنامه‌ها سپردن کار به جوانان و خود مردم بوده که خوشبختانه حضور فعال مردم را شاهد بودیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.