سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستائیان ساکن در استان سمنان برای مهاجرت معکوس به روستا زمین می‌گیرند

استاندار سمنان گفت: برای روستائیان ساکن در شهرهای استان سمنان که قصد مهاجرت معکوس و اقامت دائم در روستا را داشته باشند، زمین تأمین خواهد شد.

هاشمی، استاندار سمنان  در هفتادمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم روستای رضاآباد شهرستان شاهرود  اظهار کرد: پاسخ حضور آگاهانه و پرشور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن، انجام کار بی‌منت و خدمت به آنان است.

وی افزود: روستای رضاآباد شهرستان شاهرود همواره میزبان گردشگران از سراسر کشور و همچنین گردشگران خارجی بوده و سرشار از قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت نخست ما در روستاهای این استان تأمین آب است، گفت:‌ تجهیزات مورد نیاز ورزشی برای جوانان روستای رضاآباد تأمین خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: برای روستائیان ساکن در شهرهای استان سمنان که قصد مهاجرت معکوس و اقامت دائم در روستا را داشته باشند، زمین تأمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت محور منتهی به روستای رضاآباد شاهرود تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

این برنامه ارتباط مردمی با حضور خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی، امام جمعه بیارجمند و ۲۱ مدیرکل اجرایی و ستادی استان سمنان برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.