سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نحوه پرداخت، صدای پنبه کاران ارزوئیه را درآورد

در سفرمعاون وزیر کشاورزی به ارزوئیه، گلایه کشاورزان از نحوه پرداخت محصول خریداری شده توسط دولت رسیدگی شد.

 مسلمی عضو هیئت مدیره تعاون روستایی مرکزی کشور و معاون وزیر و هئیت همراه از استانداری و سازمان تعاون روستایی استان از کارخانه پروسس پنبه شهرستان ارزوئیه و کارخانه ذرت خشک کنی بادید کردند.

ابتدا آقای مسلمی در خصوص کارخانه پروسس پنبه و اهداف سازمان تعاون دراین کارخانه گفت: باتوجه به پروژه‌های مختلف در سطح استان متعهد هستیم ازکشاورزان در بحث تولیدات کم مصرف آبی نظیر پنبه حمایت کنیم.

او افزود: دراین گونه طرح ها، قرار است از مرحله کاشت تا برداشت و بعد از آن بصورت طرح قراردادی انجام و خیال کشاورز از تولید و فروش راحت و تضمین شده باشد.

مسلمی بیان کرد: در طرح قراردادی ۲۷درصد افزایش تولید داریم.

او در خصوص گله مندی شدید کشاورزان از بابت دریافت وجه فروش پنبه گفت: ۳۰درصد وجه محصول خریداری شده پرداخت و مابقی تا قبل از سال جدید پرداخت خواهد شد.

 رئیسی مدیر کل سازمان تعاون روستایی کرمان گفت: در طرح قراردادی پنبه در سطح ۸۵۰هکتار پنبه ۴۰درصد افزایش و بیش از دو هزار و پانصد تن وش پنبه برداشت شد.

او گفت: طرح تولید قراردادی برای محصولاتی نظیر پنبه که علاوه بر کم مصرفی آب در زمین‌های شور نیزقابل کشت است،دنبال می شود. 

سردخانه ۲هزارتنی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال با اشتغال زایی برای ۱۵نفر و سپس طرح پرورش شتر طرح ۷۰نفر با اعتبار ۳۶میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.