سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۲۰ هزار تن گوجه فرنگی بوشهر روانه بازار مصرف شد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از برداشت ۴۲۰ هزار تن محصول گوجه‌فرنگی خارج از فصل از مزارع استان خبر داد.

 کبری توکلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ۱۸۰ هزار تن محصول دیگر هم تا اردیبهشت سال آینده برداشت می‌شود.

وی افزود: گوجه‌فرنگی خارج از فصل یکی از محصولات مهم استان بوشهر است که هر ساله برداشت آن از اواخر آبان آغاز می‌شود و تا آبان‌ماه سال بعد ادامه دارد.

توکلی اضافه کرد: تولیدکنندگان و کشاورزان با توجه به وضعیت اراضی گوجه‌فرنگی، میزان تولید، پیش‌بینی صادرات و میزان مصرف داخلی نسبت به برنامه‌ریزی و کنترل تولید اقدام کنند تا از کاهش ناگهانی قیمت و ضرر و زیان احتمالی جلوگیری شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد محصول گوجه‌فرنگی خارج از فصل استان صادر می‌شود، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰۰ هزار تن محصول گوجه فرنگی مزارع استان صادر شود.

ابوالقاسم محمدزاده با اشاره به تولید یک و نیم میلیون تن محصولات کشاورزی در استان افزود: برگزاری نمایشگاه و جشنواره ملی خرما نقش مهمی در فروش محصول کشاورزان داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.