سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۸ درصد تعهد اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین محقق شد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۸ درصد تعهد اشتغال در بخش کشاورزی استان محقق شده است.

حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال در بخش کشاورزی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این میزان تعهد اشتغال با ۴ هزار ۸۹۴ نفر در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی این استان ایجاد شده است.

وی یادآور شد: تعهد اشتغال بخش کشاورزی این استان در سال جاری پنج هزار نفر است.

تبسمی خاطرنشان کرد: از تعداد ۴هزار و ۸۹۴ نفر که در سامانه رصد اشتغال ثبت شده شهرستان البرز با تعهد ۱۰۲.۵ درصد و شهرستان‌های تاکستان، بوئین زهرا، آبیک و آوج با تعهد ۱۰۰ درصد ثبت شده است.

وی گفت: این میزان اشتغال محقق شده در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی شامل دام، طیور، زراعت، باغبانی، مکانیزاسیون، شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب و خاک، حفظ نباتات، زنبورداری، مشاغل خانگی و سایر خدمات است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ایجاد اشتغال و درآمد زایی را از مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و افزود: در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی شهرستان‌های قزوین، تاکستان، بوئین زهرا هر کدام ۱۲۵۰، آبیک ۶۰۰، البرز ۴۰۰ و آوج ۲۵۰نفر تعیین و ابلاغ شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.