سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۱۰ میلیون اصله نهال در استان اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت درخت در سال اول ۱۰ میلیون اصله نهال در سطح استان تولید خواهد شد.

محمود قلی زاده گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکید رئیس جمهور و ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی به سراسر کشور مبنی بر افزایش پوشش گیاهی و توسعه فضای سبز و کاشت مردمی یک میلیارد درخت در طول چهار سال در کشور، استان اردبیل نیز همزمان با سراسر کشور به این امر اقدام کرده و در سال اول ۱۰ میلیون اصله نهال تولید خواهد کرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در جلسه تبیین برنامه‌های طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان خواستار مشارکت مردمی و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در این امر مهم شد.

تولید و کاشت یک میلیارد درخت به عنوان یک اقدام اجتماعی و مردمی از کار‌های مهم سازمان منابع طبیعی است که به مدت چهار سال با حمایت دولت و مشارکت مردم و علاقه‌مندان به منابع طبیعی و محیط زیست در کشور اجرایی می‌شود.

همچنین در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان جهاد کشاورزی، صدا و سیما، آموزش و پرورش، شرکت شهرک‌های صنعتی، محیط زیست، مدیریت بحران، راه و شهر سازی و دانشگاه‌های استان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و آمادگی خود را در مشارکت جدی در این امر مهم اعلام کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.