سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عرضه بلیت سفر‌های جاده‌ای نوروزی ۱۴۰۲ از ابتدای اسفندماه

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : عرضه بلیت سفر‌های جاده‌ای نوروزی ۱۴۰۲ از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد شد.

محمد احمدی معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی، گفت : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، حجم بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته پایانی اسفند ماه آغاز خواهد شد و در این راستا، طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از بیست و چهارم اسفند و زودتر از سال‌های قبل آغاز می‌شود.

وی افزود: از ابتدای اسفند عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق وب‌سایت‌های اختصاصی و مشترک شرکت‌های حمل‌و‌نقل مسافری آغاز خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل استان کرمانشاه تصریح کرد کرد: از هفتم اسفندماه، فروش بلیت سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی و حضوری در محل پایانه‌های مسافربری و دفتر‌های فروش شرکت‌ها انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش ۱۵ درصدی سفر‌های نوروزی از طریق ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای باشیم، گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های لازم نسبت به ارائه خدمات شایسته به هموطنان اقدام شود.

احمدی خاطرنشان کرد: امسال اجرای طرح نوروزی سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای از ۲۴ اسفند شروع می‌شود که دلیل آغاز شدن زودهنگام آن نسبت به سال‎‌های قبل نیز آغاز ماه مبارک رمضان از سوم فروردین ماه است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.