سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۴۳ برنامه‌ ویژه بانوان استان بوشهر در دهه فجر

به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، ۲۴۳ برنامه‌ ویژه بانوان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان بوشهر اجرا شد.

مائده پیامی کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر  با تشریح برنامه‌های اجرا شده امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در دهه فجر امسال اظهار داشت: برگزاری ۱۰ اعتکاف دانش‌آموزی دخترانه (رفیقانه) همراه با برنامه‌های تبیینی دهه فجر، برگزاری ۲۰ تریبون فجر (حرف‌آورد) در تمام شهرستان‌ها، برگزاری سه پویش درخت انقلاب در شهرستان دشتستان و برگزاری ۳۰ مسابقه کتابخوانی از برنامه‌های انجام گرفته در سطح استان محسوب می‌شوند.

مائده پیامی برگزاری ۵۰ نشست بصیرتی با موضوع نقش بانوان در انقلاب اسلامی در حسینیه‌ها و مساجد شهرستان‌ها، برگزاری ۱۰۰ برنامه با اعزام ۴۰۰ مبلغه به مدارس در جهت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ۱۰ برنامه تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای استان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده عنوان کرد.

او، برگزاری ۱۰ آئین تجلیل از بانوان اثرگذار دوران انقلاب اسلامی، اعزام مبلغات و ۵ مورد پاسخگویی به شبهات در جایگاه‌های نماز جمعه استان و همچنین راه‌اندازی ۵ پویش دهه فجر علوی ویژه حرف‌آورد در سراسر استان را از دیگر برنامه‌هایی ذکر کرد که در ایام دهه فجر در سطح استان انجام شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.