سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در قم برگزار می‌شود

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان رهبری از برگزاری چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در قم خبرداد و گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری آثار خود را به بخش ویژه این همایش ارسال کرده‌اند و سه اثر برگزیده و دو اثر شایسته تقدیر انتخاب شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین امیررضا عابدینی‌نژاد قائم مقام مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان رهبری و دبیر علمی چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در نشست خبری که پیش از ظهرامروز در دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: در مجموع ۳۰۵ اثر در بخش عمومی و ۱۵ اثر در بخش ویژه به دبیرخانه این همایش ارسال شد است.

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان رهبری افزود: در بخش ویژه که اعضای مجلس خبرگان رهبری آثار خود را به این بخش ارسال کرده‌اند، مجموعا سه اثر برگزیده و دو اثر شایسته تقدیر انتخاب شده است.

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مراسم اختتامیه چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی پنجم اسفندماه با حضور اعضای هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در سالن همایش‌های دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار خواهد شد.

عابدینی‌نژاد افزود: در بخش عمومی یک کتاب برگزیده و ۶ کتاب و یک پایان نامه شایسته تجلیل معرفی می‌شوند.

دبیر علمی چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی با اشاره به حضور نخبگان سیاسی و حوزوی در این همایش گفت: همچون سال‌های گذشته در این همایش شخصیت‌های برگزیده‌ای از جمله تعدادی از اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری حاضر می‌شوند.

او در ادامه به محور‌های این همایش پرداخت و تصریح کرد: چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در سه محور اندیشه سیاسی اسلام، حقوق عمومی و فقه حکومتی به دنبال تولید اندیشه حکمرانی اسلامی متناسب با فقه اسلامی است.

عابدینی‌نژاد در پایان گفت: این همایش را همایشی تشریفاتی نمی‌دانیم، چون نطام جمهوری اسلامی در معرض تعرض مدل‌های حکمرانی بیگانه، چون لیبرال و سرمایه داری است که هویت جمهوری اسلامی را در معرض تهدید قرار می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.