سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلام هراسی مهمترین پروژه رژیم صهیونیستی و آمریکا است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت:ادیان و مذاهب اسلامی خواستار صلح جهانی ، همبستگی و همزیستی مسالمت آمیز هستند.

 حجت الاسلام شهریاری که امروز برای شرکت در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی شمال کشور به گلستان آمده بود، در سفری که به گنبدکاووس داشت و درحاشیه زیارت امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس گفت: اسرائیل و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با ابزار داعش پروژه اسلام هراسی را دنبال می‌کنند تا به جای چهره رحمانی اسلام، چهره و نقابی دروغین از اسلام را نشان داده تا غربیان از اسلام بهراسند.

او درباره بی حرمتی اخیر به قرآن و اهانت به مقدسات در برخی کشور‌های غربی افزود: این اعمال باعث جریحه دار شدن احساسات مسلمانان در آن کشور‌ها و همچنین موجب ناامنی می‌شود.

حجت الاسلام شهریاری افزود: مجمع جهانی تقریب مذاهب با هبستگی علمای جهان اسلام و شرکت در سمینار‌ها و همایش‌های مشترک هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و مقدسات را محکوم می‌کند.

او گفت:برنامه بلند مدت مجمع جهانی تقریب مذاهب برای مقابله با اسلام هراسی برگزاری کنفرانس‌های بین المللی منطقه‌ای وحدت اسلامی (مانند کنفرانس استان گلستان) است تا این پیام را به سراسر جهان برساند که تمام ادیان و مذاهب اسلامی در کنار یکدیگر خواستار صلح جهانی، همبستگی و همزیستی مسالمت آمیز هستند.

زیارت امامزاده یحیی بن زید (ع) و گلزار شهدا، بازدید از دانشگاه تقریب مذاهب و پیام نور از برنامه‌های دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در گنبدکاووس بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.