سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان  روستای محروم نمناک دزفول صاحب مدرسه می‌شوند

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان گفت: دانش آموزان مدارس روستای سخت عبور نمناک از توابع بخش سردشت دزفول با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان و یک خیر مدرسه ساز صاحب مدرسه می‌شوند.

 محمد جواد خلیلی معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان می‌گوید: در روستای سخت گذر و محروم نمناک ۱۷ دانش آموز وجود دارد که مدرسه ندارند.

او گفت: به دستور مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان و رییس سازمان، از این منطقه بازدید شد و با مدیر آموزش و پرورش منطقه در خصوص وضعیت تحصیل این دانش آموزان دیدار و گفتگو کردیم.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد: با یک خیر مدرسه ساز نیز صحبت شد تا با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان یک مدرسه ایمن با مصالح بومی و با تجهیزات مناسب در این منطقه محروم و سخت عبور تا ۳ ماه آینده ساخته شود.

آقای خلیلی  با بیان اینکه تامین فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان در سراسر استان از دغدغه‌های این اداره کل است ادامه داد: با این اقدام دانش آموزان این منطقه محروم در شرایط بهتری به تحصیل خواهند پرداخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
پبدنی
۱۸:۱۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
نقاط کوهستانی شرق استان که فاصله بسیار دوری تا امکانات دارند باید شهرستان شوند تا ازمشکلات خود و مرکز شهرستان بکاهند و در عمر و وقت و زمان و هزینه هم صرفه جویی کنند
امیر
۱۸:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
دزفول میبایست به چندین شهرستان تقسیم شود تا مردم دور دست و در مناطق صعب العبور فاصله شان با خدمات و امکانات کوتاه و کوتاهتر گردند