سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

لزوم رویکرد تهاجمی رسانه‌ها به هجمه‌های دشمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت رویکرد تهاجمی رسانه‌ها به هجمه‌های دشمنان تاکید کرد.

حجت الاسلام  حسینی در مراسم رونمایی از پوستر پویش‌های من و ایران و حقوق بی بشر در تبریز با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر با روایت‌های غلط برخی از قشر‌های جامعه را سردرگم کرد گفت: رسانه‌ها نباید صرفاً به دفاع در برابر هجمه‌های دشمن بسنده کنند بلکه باید حالت تهاجمی داشته باشند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه باید به سمت بیان نقض حقوق بشر‌هایی که روزانه در غرب اتفاق می‌افتد و جنایت‌های آنان حرکت و ماهیت واقعی آنان را به همه افشا کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تبدیل فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی به کنشگران فعال در قالب پویش حقوق بی بشر در بخش‌های مختلف می‌تواند زمینه پاسخگویی به شبهات و سوالات برآمده از دل وقایع اخیر را فراهم کند خاطرنشان کرد: این پویش می‌تواند روحیه پژوهشگری و حقیقت جویی را در جامعه تقویت کند.

وی افزود: جنایت‌های بزرگ غرب در دنیا، خشن‌ترین پلیس دنیا، کشور‌های حامی داعش، بیشترین خشونت علیه زنان، پنج جنایت آمریکا علیه ایران و خیانت‌ها و جنایت‌های پهلوی در ایران محور‌های پویش حقوق بی بشر است که در بخش کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: پویش من و ایران به نقش دانش آموزان هفت تا ۱۴ ساله برای پیشرفت ایران در آینده تاکید دارد و تقویت هویت ملی در دانش آموزان و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در مورد امیدآفرینی در نسل جدید از مهمترین اهداف برگزاری این پویش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.