سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان به عنوان سومین استان سرد کشور ثبت شد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: زنجان با دمای هوای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد به عنوان سومین استان سرد کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد.

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان ابری و مه آلود است به طوریکه این شرایط، دید افقی را در برخی نقاط از جمله شهر آب‌بر از توابع شهرستان طارم به کمتر از ۲۰۰ متر رسانده است.

وی یادآور شد: در گردنه‌ها و ارتفاعات استان به دلیل وزش باد شاهد کولاک مقطعی هستیم که تداوم این شرایط برای فردا نیز پیش بینی شده است.

سلطانی با بیان اینکه اوایل صبح چهارشنبه بارندگی‌های پراکنده‌ای در استان رخ خواهد داد، اظهار کرد: از بعدازظهر چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه وزش باد، مناطق مختلف استان را در بر می‌گیرد که این وضعیت می‌تواند در ارتفاعات کولاک برف را موجب شود.

وی با اشاره به کاهش دمای هوا و وقوع یخبندان از صبح امروز، تصریح کرد: سرما و یخبندان تا روز شنبه هفته آینده در استان حاکم خواهد بود.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهر‌های مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوا در زنجان منفی ۱۰ و صفر درجه، خرمدره منفی ۶ و صفر درجه، ابهر منفی هشت و منفی ۲ درجه، آب‌بر منفی ۲ و ۲ درجه، سلطانیه منفی ۹ و منفی یک درجه، قیدار منفی ۱۰ و منفی سه درجه و ماهنشان منفی ۲ و سه درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: دمای فعلی هوای شهر زنجان منفی هشت درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.