سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبرداد؛

کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران مبنی بر حمل کالای قاچاق در محور زنجان - تبریز، مراتب توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در دستورکار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا، ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محور مذکور اعزام و در عوارضی اتوبان تبریز- زنجان یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۴۶۵کیلوگرم شکلات خارجی، ۳۲ عددشامپو و تعداد ۳ هزار و ۱۲۰ عدد قرص ماشین ظرفشویی قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند ادامه داد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و راننده تحت پیگرد قضائی قرار گرفت.

بدری با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با قاچاق کالا و ارز مقابله می کند و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.