سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مروری بر وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی پایتخت

معاون عمليات پليس راهور تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب داراى بار ترافيكى است.

سرهنگ  محمد رازقی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعيت ترافيکي معابر بزرگراهی پايتخت در صبح بیست و چهارم بهمن  اظهار كرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم ، شاهد حجمبالای ترددها و شروع ترافیک بدلیل شروع لغزندگی معابربدلیل بارش برف در معابر شهر تهران بودیم.

سرهنگ رازقی ادامه داد : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح  دارای ترافیک می باشند .

وی افزود  : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب  از شهید صیاد ، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب  از بزرگراه امام علی (ع)  ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بارترافیکی هستیم.

سرهنگ  رازقی گفت : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از  پل  صیاد ،  مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان  بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی  گفت : موتورسواران از  تردد در معابر و در این شرایط بارانی  و برفی  و جدا خودداری  نمایند چرا که این وسیله نقلیه در  اینشرایط  به شدت ناایمن و خطرناک است و با کوچکترین لغزندگی  به سرعت از کنترل خارج شده و واژگون می شود .

 

برچسب ها: ترافیک ، روز برفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.