سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز دوره راهبری طرح رفعت در اصفهان

طرح رفعت، ویژه نخبگان و استعداد‌های برتر دانشگاهی، نخستین بار در کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

حسین ربانی رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: طرح رفعت یا راهبری فرهنگی، علمی و تربیتی دانشجویان از آبان امسال با فراخوان استادان راهبر و ارائه پیشنهادها، ارزیابی واجدان شرایط و اولویت بندی، برگزاری دوره آموزشی برگزیدگان و تشکیل تیم‌های دانشجویی آغاز و همزمان با شروع نیم سال دوم تحصیلی وارد دوره راهبری شد.


او در جمع صد نفر از مستعدان برتر نو ورود دانشگاه‌های استان و استادان مشاوره طرح رفعت اضافه کرد: در این طرح استادان ضمن ایجاد توانمندی لازم در اعضا برای فعالیت در حوزه تخصصی و فرهنگی و ایجاد هم افزایی و همگرایی بین اعضای گروه می‌توانند از خدمات مشاوران تخصصی و عمومی برای رشد اعضا و از دوره‌های آموزشی برنامه ریزی شده بنیاد نخبگان استفاده کنند.
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان ادامه داد: در این طرح دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی یا دکترای حرفه ای، دارای رتبه برتر آزمون سراسری و یا المپیاد دانش آموزی می‌توانند ضمن شرکت فعال در برنامه‌های طراحی شده استادان راهنما در طول سال از برنامه ریزی فرهنگی و تفریحی برای ایجاد و ارتقاء روحیه نشاط و شادابی بهره‌مند شوند.


ربانی با بیان اینکه ارتباط‌گیری استادان و تیم‌های دانشجویی و هدایت و راهبری لازم در طول دو نیم‌سال تحصیلی و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ است گفت:گزارش عملکرد استادان به صورت پیوسته به دبیرخانه طرح در بنیاد نخبگان ارائه می‌شود و متناسب با آن حمایت‌های مالی و خدمات فرهنگی و تفریحی به گروه‌ها ارائه خواهد شد.


او افزود: آماده سازی دانشجویان نو ورود برای ثبت نام در دوره‌های بعدی طرح احمدی روشن و امکان ادامه فعالیت هسته در دوره بعدی طرح احمدی روشن، اولویت استادان طرح رفعت برای ارائه طرح و تایید به عنوان استاد خبره و پر رنگتر بودن مسائل فرهنگی به نسبت سایر تسهیلات بنیاد نخبگان از مزایای طرح رفعت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.