سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین حوادث رانندگی خوزستان در چه محور‌هایی رخ می‌دهد؟

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: بیشترین حوادث رانندگی و نقاط بحرانی در محور‌های اندیمشک- لرستان، شوشتر- دزفول و بالعکس، ایذه- دزپارت، ملاثانی- مسجد سلیمان و شوشتر- مسجدسلیمان است.

سرهنگ سعید رحیمی رئیس پلیس راه خوزستان گفت: بیشترین حوادث رانندگی و نقاط بحرانی در محور‌های اندیمشک- لرستان، شوشتر- دزفول و بالعکس، ایذه- دزپارت، ملاثانی- مسجد سلیمان و شوشتر- مسجدسلیمان هستند که در حال تلاش برای رفع مشکلات این محور‌ها هستیم.
او  افزود: سفر کاروان‌های راهیان نور به خوزستان از اوایل اسفندماه بیشتر می‌شود و تا پایان ماه شعبان خواهند داشت که لازم است تردد آن‌ها از محور‌های اصلی صورت گیرد.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به تصویب بازبینی نصب علائم راهنمایی و رانندگی و ارتقاء سطح ایمنی در نقاط بحرانی و پرحادثه خوزستان در کمیسیون ایمنی راه، ادامه داد: اغلب جاده‌ها روشنایی کافی ندارند و اصلاح این وضعیت نیازمند برنامه مدون است.

سرهنگ رحیمی می‌گوید: در شبکه معابر استان از نظر علائم راهنمایی و رانندگی ضعف و مشکلاتی وجود دارد که مشکلات به راهداری خوزستان و شهرستان‌ها و دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان‌های ارسال می‌شود تا با شرایط مطلوب‌تری به استقبال نوروز برویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
من شغلم بابری ترکیب مسجدسلیمان به اهواز خدا شاهده تو روز بارانی امکان ندارد که چند تا تصادف وحشتناک تو مسیرنبینی....مسیر شوشتر مسجد سلیمان که اصلا شبیه جاده بین شهرستانی نیست وبیشترشبیه جاده روستاییه