سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه

نماینده ولی فقیه ،نماینده خبرگان رهبری و استاندارخراسان شمالی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه قدر دانی کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم درود خدا بر عزم راسخ مردم شگفتی‌آور. ملّت ولایتمدار و دشمن‌ستیز و عامل به وظیفه‌ای که با درک حساسیّتِ مقطع، باشکوه و ماندگار، حضور خیره‌کننده در جشن بزرگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته، دشمنان را مبهوت عظمت و اقتدار خود نموده و نیرومندی و سرزندگی نظام مقدس برآمده از انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور آگاهانه مردم شریف و متدیّن خاستگاه انقلاب اسلامی در میعادگاه مجاهدان عزّت‌طلب و خلق حماسه دیگری در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن، یکی از زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی بود که بار دیگر عظمت انقلاب و امامین انقلاب را متجلّی ساخت، امید و خوشحالی را برای دوستان و یأس و سَرخوردگی را برای دشمنان به ارمغان آورد. ذات اقدس احدیّت را به پاس موهبت الهی مردمان بی‌نظیر تاریخ، شاکر و سپاسگزار و از تمامی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمنِ سال ۱۴۰۱ که با لبیک به ندای خون شهدای گرانمایه، بصیرت مثال زدنی خود را به منصه ظهور رساندند و همچنین از ارگان‌ها، نهاد‌ها، تشکّل‌های مردم نهاد، رسانه‌ها، نیرو‌های مسلح، امنیتی و بسیج قهرمان، صدا و سیما و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صمیمانه قدردانی و مزید توفیقات همگان را از خداوند قادر متعال مسألت می‌نماییم.

غلامرضا فیاضی نماینده مردم شریف خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.