سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش برف و گاهی کولاک در نواحی مرتفع و سردسیر

امروز در برخی از مناطق کشور در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف گاهی کولاک برف پیش بینی می‌شود.

امروز در جنوب غرب، غرب، شمال غرب ،ارتفاعات زاگرس، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، مرکز، شمال شرق و شمال استان‌های بوشهر و فارس بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف گاهی کولاک برف پیش بینی می‌شود.

شدت بارش در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، غرب و جنوب اصفهان لرستان و شمال و شرق خوزستان خواهد بود.

دوشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی شمال استان‌های بوشهر و فارس بارش ادامه می‌یابد و در برخی نقاط دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

شدت بارش در روز دوشنبه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری جنوب اصفهان و شمال فارس خواهد بود. سه شنبه سامانه بارشی در غرب مرکز، جنوب غرب سواحل دریای خزر ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت و در شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد.

چهارشنبه ضمن تشدید بارش در دامنه‌های زاگرس و شمال شرق در دامنه‌های البرز غرب و شمال غرب کشور نیز بارش پراکنده برف و باران رخ می‌دهد پنجشنبه بارش پراکنده در نوار شمالی کشور و بخش‌هایی از فارس و بوشهر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است از امروز تا چهارشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل خوزستان ایلام جنوب و شرق اصفهان فارس یزد کرمان و بوشهر وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی رخ خواهد داد.

همچنین سه شنبه نواحی شمالی خلیج فارس مواج و متلاطم بوده و روز سه شنبه و چهارشنبه نیز دریای خزر مواج است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
خدا جون چرا همه جا برف میاد ،اونوخ شهر ما فقط باد میاد اونم چه بادی
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
اصلا معلومه منظور این خبر چی بود ما که نفهمیدیم اقلا درست حسابی بگین تا مردم با این خبر برنامه ریزی کنند این خبر سر در گمی رو بیشتر کرد خواهشا خودتون خبر رو بخونید اگر چیزی فهمیدید به ماهم بگید
حسینی
۱۰:۲۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
امشب برف بیاد زمین بشینه کلا بارون نیاد هچ وقت افتاب نشه هچ وقت برف زیاد بیاد یخبندان بشه کولاک شدید یخ بزنه خواهش میکنم برف تند تر بیاد بشینه مدرسه تعطیل بشه لطفا
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
کولاک برف در کرج هست و سرمای وحشتناک چرا مدارس کرج رو تعطیل نکردن وزیر آموزش و پرورش فقط تهران رو تعطیل کرده پس کرج که شدت برف بیشتر از تهران و هوا سردتر هست چی بچه های ما آدم نیستن