سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ بهمن ماه زیباترین ایام الله در جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: ۲۲ بهمن ماه پر افتخارترین، پرخاطره‌ترین و زیباترین ایام الله در جمهوری اسلامی است برای همین هر سال مردم باشکوه‌تر از گذشته شرکت می‌کنند.

جواد سپاهی   در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در چابهار  اظهارداشت: امروز به حول و قوه الهی شاهد بودید و نیازی به گفتن و تبلیغ هم نبوده و نیست، دیدیم که مردم یقیناً متفاوت از سال‌های گذشته با چه شور و اشتیاقی در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی نشانه شکست دشمن است، افزود: حضور مردم در راهپیمایی امروز به خوبی نشان داد که اشتیاق آن‌ها به این انقلاب تمام نشدنی است.

فرماندار چابهار ادامه داد: قشر‌های مختلف مردم در چهل و چهارمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند و در کشاکش بحران‌ها، کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبارجهانی، وحدت ملی را فریاد زدند.

وی گفت: الحمدلله امروز شاهد حضور پرجمعیت هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی مردم از شیعه و سنی در مراسم ۲۲ بهمن ماه که پر افتخارترین ایام الله در جمهوری اسلامی است بودیم.

سپاهی افزود: حضور پر رنگ این مردم نشانه تبریک و احترام به این ایام بویژه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهداست و دوم اینکه پیامی بود در مقابله با دشمنان بویژه استکبار جهانی که ما همچنان ایستاده و مقاوم هستیم.

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.