در پی دریافت شکایات متعدد اخیر مردمی مبنی بر تاخیرها و ایرادهای مکرر پروازی در شرکت آتا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد وضعیت شرکت هواپیمایی آتا در خدمت رسانی به هموطنان را به صورت فوری مورد بررسی قرار دهد.
بر اساس دستور بذرپاش، شرکت هواپیمایی ۲ هفته فرصت دارد اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات پروازی آتا را در دستور کار قرار داده و گزارش اقدامات اصلاحی را ارائه کند.
در صورت عدم اعمال اقدامات اصلاحی مدنظر، تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی تا زمان رفع مشکلات، متوقف خواهد شد.
رعایت حقوق مشتریان باید در صدر اولویتهای کاری شرکتهای هواپیمایی باشد و کلیهی مدیران وزارت راه و شهرسازی در راستای راهبرد فناورانهی مردمپایه موظف به تکریم هموطنان هستند.