سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام خبر داد

کشف بیش از ۶ تن کود شیمیایی قاچاق در ایلام

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایلام از کشف بیش از ۶ تن کود شیمیایی قاچاق خارج ازشبکه توزیع دراستان خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا خصوصا کالا‌های گمرکی و به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق شناسایی توزیع کنندگان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از شناسایی کامیون حمل این محصول در محور‌های مواصلاتی در یک عملیات پلیسی موفق شدند ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع و قاچاق کشف نمایند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: راننده به عنوان متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و اقلام مکشوفه نیز تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی دلالان و قاچاقچیانی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و تولید داخل می‌گردد، ادامه دار بوده عنوان داشت: پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهدداد و از مردم خواست چنانچه با فعالیت غیر قانونی این دسته از افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.