سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم پیروی از رهبری برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی  

رئیس کل دادگستری فارس گفت: پیروی از منویات و ارشادات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس با قدردانی از مردم ایران و به ویژه شهروندان سومین حرم اهل بیت(ع) به واسطه حضور شکوهمند در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: بی شک حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در سایه پیشرفت و آبادانی استان و کشور، خودباوری و وحدت ملی حاصل خواهد شد.

او گفت: استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ دلیل ماهیت «ظلم‌ ستیزی» و «استکبارستیزی» آن سبب شد تا کشورهای غربی و در رأس آن امریکا در منطقه احساس خطر کنند و به‌همین منظور از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران آشکار ساختند.

موسوی پیروی از منویات و ارشادات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی را لازم و ضروری دانست و گفت: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به جهانیان و بخصوص قدرت‌های استکباری جهان نشان دادند که تا آخرین نفس در راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و همچنین پاسداری از خون پاک شهداء ایستادگی کرده و گوش به فرمان و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.