سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی مسئولان ارشد استان سمنان از حماسه سازان ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در پیام مشترکی از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان از مردم غیور و انقلابی استان در خلق تصویری ناب از همدلی، غیرت و اتحاد ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

«دهه‌ی مبارک فجر»، جلوه گاه حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی آزاده و سرافراز است که در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای والامقام، مشتاقانه به خیابان‌ها آمده و ندای آزادی خواهی و حق طلبی، سر دادند.

در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ پس از ۴۴ سال عمر پر برکت و افتخار آمیز انقلاب اسلامی ایران، بر خود می‌بالیم و مباهات می‌نماییم که انقلاب اسلامی ما قدرتمند‌تر از گذشته و درخشنده‌تر از همیشه، چراغ هدایت و عدالت خواهی ملت‌های رنج کشیده‌ی جهان را روشن ساخته است.

بی شک حضور بی نظیر و سراسر شعور آحاد مختلف جامعه اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار سنگین مسئولیت را بر دوش مسئولان و دلسوزان نظام، سنگین‌تر نموده و ما را در ارائه خدمت و رفع موانع و مشکلات، مصمم‌تر می‌سازد.

اینجانبان از شکوه همدلی و حضور تماشایی شما ملت قهرمان و ولایتمدار استان سمنان در آئین راهپیمایی پر شکوه یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر نموده و برایتان سربلندی، افتخار و اقتدار بیش از پیش آرزومندیم و از خداوند متعال، عزت شما و سلامت رهبری عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای " مد ظله العالی"، ریاست محترم جمهور" حضرت آیت الله دکتر رئیسی " و تمامی دلسوزان نظام و انقلاب را خواستاریم.

مرتضی مطیعی
سید محمد رضا هاشمی
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.