سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم اسلحه اپه:

دنبال ارتقای جایگاه تیمی و انفرادی در قهرمانی آسیا هستیم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در رده سنی جوانان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا بدنبال ارتقای جایگاه سومی دوره قبل در بخش تیمی و درخشش در رقابت‌های انفرادی هستیم.

صادق آرامش افزود: اردوی سوم تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در رده سنی جوانان از ۱۷ بهمن در ارومیه آغاز شده که امروز (۲۲ بهمن) به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه نفرات حاضر در اردو بعد از برگزاری سه دور رقابت انتخاب شدند، اظهار کرد: این نفرات سال گذشته نیز ترکیب تیم ملی جوانان را در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند را تشکیل می‌دادند و توانستند بعد از ۱۰ سال مدال برنز تیمی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در رده سنی جوانان «امیرحسین مبشری» از استان اردبیل، «محمد برزگر» و «یاسین نوری» از استان آذربایجان‌غربی و «محمدعلی خاکسار» از استان یزد را نفرات حاضر در اردو معرفی کرد و ادامه داد: شرایط اردو در ارومیه به لطف برنامه‌ریزی هیات استان آذربایجان‌غربی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوب و قابل قبول بود ضمن اینکه این اردو بطور مشترک با تیم ملی نوجوانان برگزار شد و رقابتی نیز بین نفرات حاضر در اردو برگزار شد.

آرامش، در خصوص آنالیز حریفان تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ثبت‌نام تیم‌ها برای این رقابت‌ها ادامه دارد و تاکنون تیم‌های مطرحی چون چین، قزاقستان و عربستان به عنوان مدعیان ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به پایان دوران شیوع بیماری کرونا، قطعا حضور تیم‌ها نسبت به دوره قبلی افزایش و کشورها با قدرت بیشتری در رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

آرامش، در خصوص وضعیت شمشیربازان استان آذربایجان‌غربی حاضر در اردو یادآور شد: این استان همواره یکی از استان‌های برتر کشور در اسلحه اپه است و سابق بر این شاهد حضور نفراتی چون «طاهر عاشوری»، «حجت حکیمیان» و «سالار کامجو» در تیم ملی بوده‌ایم.

به گفته وی، اکنون این استان دو ورزشکار به نام‌های برزگر و نوری در ترکیب تیم جوانان دارد که از سطح فنی بالایی نیز برخوردارند و از امیدهای درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می‌شوند ضمن اینکه راهیابی این دو نفر در مسابقات انتخابی به جمع نفرات پایانی نشان از شرایط خوب اپه آذربایجان‌غربی دارد.

وی گفت: در دوره گذشته تیم جوانان عنوان سوم را کسب کرد و دستیابی دوباره به این جایگاه و ارتقای آن، همچنین درخشش و کسب مقام در بخش انفرادی مهمترین اهداف ما در این دوره از مسابقات است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.