سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام :

حضور ملت ایران عامل تولید قدرت است

سعید جلیلی گفت: حضور ملت ایران عامل تولید قدرت در کشور است.

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راهپیمایان همدان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: هرگاه یک حرکت حق‌خواهانه در طول تاریخ شکل گرفت شیاطین دنبال این بودند جلوی آن را بگیرند که جمهوری اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نبود.

او با بیان اینکه ملت ما ۴۴ سال در مقابل هر گونه سختی ایستادگی کرد، اما دشمنان انقلاب سعی کردند به شکل‌های مختلف به این نظام ضربه بزنند و موفق نشدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آن‌ها تمام توان و امکانات خود از جمله تحریم اقتصادی و جنگ رسانه‌ای برای براندازی نظام به کار گرفتند تاکنون هم راه به جایی نبردند.

جلیلی با اشاره به ترور مقامات ایران و تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران از سوی صدام بیان کرد: دشمنان با به کار بردن انواع حربه‌ها علیه نظام، اما امروز دم از نگرانی برای ملت ایران می‌زنند همان‌هایی که کشور را در جنگ تحمیلی بمباران کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنان برای فشار اقتصادی علیه ایران همه را به کار گرفتند که فشار رسانه‌ای ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای علیه ملت ایران یکی از راهبرد‌های آنان بود.

جلیلی اظهار داشت: دشمنان می‌خواستند فروش نفت در ایران به صفر برسد بنابراین فشار سیاسی و قطعنامه‌های مختلف علیه مشور به کار بردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید نسبت به دسیسه‌های دشمن هوشیار بود  تأکید کرد: دشمن اگر یکی از همین ابزار‌هایی که علیه مردم ایران به کار بردند را در کشور دیگری استفاده می‌کردند، آن کشور نمی‌توانست سر پا بماند.

جلیلی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: ۳۵ موسسه غربی در چهارماه اغتشاشات در این زمینه فعالیت کردند، صد‌ها مقاله علیه کشور منتشر شد و ۲۳۸ محور را بیان کردند و می‌خواستند با غارتگری جلوی حرکت ملت را بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.