سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکررحیم صفوی؛

ملت ایران تجزیه ناپذیر است

دستیار ارشد و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شما جوانان به تمام دشمنان ایران که می‌خواستند کشور را تجزیه کنند نشان دادید ملت ایران تجزیه ناپذیر است.

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در مراسم راهپیمایی مردم گرگان گفت: گفتمان ضد فساد و تبعیض در دست شماست الگوی اسلامی الگویی برای تمام کشور‌هایی است که به دنبال استقلال خود هستند شما جوانان به تمام دشمنان ایران که می‌خواستند کشور را تجزیه کنند نشان دادید ملت ایران تجزیه ناپذیر است.

او ادامه داد:این راهپیمایی نشان دهنده تجلی اراده الهی و بلوغ فکری سیاسیون و غیرت دینی مردم ایران و گلستان را می‌رساند.

او گفت: در این عملیات روانی، جنگ شناختی و جنگ فضای مجازی که ضد ایران و برای ایران هراسی بود شما جوانان مثل دفاع مقدس پیروز شدید و دشمنان شکست خوردند.

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی گفت: از طرف مقام معظم رهبری وکالت دارم سلام ایشان را به تک تک شما راه پیمایان گلستانی برسانم، افرادی که با عشق بسیار در راهپیمایی شرکت کردید.

او افزود: سلام و درود و خدا و انبیای الهی به شما جوانان دهه هشتادی و نودی، ترک ها، کردها، فارس ها، قزاق ها، که در اقیانوس خروشان امروز شرکت کردید.

او گفت: حضور پر شور شما ضامن اقتدار ملی و پیشرفت کشور است.

 

دست منافقین به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است


او افزود: منافقین با سلطنت طلب‌ها بر سر ایران به مخالفت خوردند منافقینی که دستشان به ۱۷ هزار ایرانی آلوده است.

سر لشکر رحیم صفوی گفت:. فرمان عفو عمومی که رهبری صادر کردند چقدر در کشور تاثیر داشت و جوانان از زندان آزاد شدند خدا را شکر می‌کنیم که رهبری رئوف و مقتدر داریم.

او گفت:دشمن در کردستان برنامه داشت تا کشور را تجزیه کند، اما مردم ایران با افرادی که پرچم، قرآن و اموال عمومی را آتش زدند مخالفت کردند.

سرلشکر رحیم صفوی افزود: فهم و درک ما از مسائل منطقه‌ای باید با نگاه کلان و‌جامع باشد باید به جوانان و ملت ما معرفت دهد باید جایگاه خود را بازسازی کنیم و راه پیشرفت خود را سازیم. باید فهم مشترک بین مردم و مسئولان به وجود بیاوریم و برنامه ریزی کنیم تا راهبرد داشته باشیم و برنامه هفتم را اجرایی کنیم.

او افزود:قدرت آمریکایی‌ها رو به افول است، آمریکایی‌ها بعد از شوروی می‌خواستند تنها ابر قدرت باشند و می‌گفتند دنیا مثل یک دهکده است و همه باید به شیوه آمریکایی‌ها رفتار کنند، اما آمریکا در ایجاد خاورمیانه بزرگ شکست خورد و ایران قدرتمند، رهبری ایران و حاج قاسم سلیمانی اجازه تحقق آن را نداد.

او گفت:ظلم ناپایدار است چه در سطح جهانی و چه جهانی، آمریکایی‌ها به ما ظلم کردند ملت ما را تحریم کردند و بانک‌ها را بستند و مسیر پیشرفت ما را بستند.

دستیار ارشد و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به زلزله اخیر در منطقه گفت: کمک رسانی به ترکیه و سوریه را ببینید چند کشور به ترکیه کمک می‌کند و به سوریه‌ای که تحریم است چند کشور کمک می‌کند.

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.