سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

حضور حداکثری مردم پاسخ به امپراطوری رسانه‌ای غرب است

هاشمی با اشاره به حضور همه‌جانبه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور حداکثری مردم در این روز پاسخ محکمی برای امپراطوری رسانه‌ای دنیای غرب است.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب، افزود: از حضور حداکثری مردم اشک شوق در چشمانم جاری شد و این حضور حماسی مسوولیت مسوولان را بیشتر می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز باید امپراطوری رسانه‌ای غرب این حضور باشکوه و عظمت مردم جمهوری اسلامی را ببیند که در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و کیان جمهوری اسلامی حضور حداکثری پیدا کردند و به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند.

استاندار سمنان یادآور شد: هرچه برای مردم کار کنیم کم است، زیرا مردم جمهوری اسلامی از بهترین‌ها هستند و امیدوارم مسوولان بتوانند با شعار دولت آیت الله رئیسی یعنی کار جهادی و فعالیت شبانه روزی پاسخ محبت و حضور مردم را بدهند.

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه برنامه‌ریزی شده است و با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای اجرای گروه سرود، حضور خوانندگان، مداحان و ورزشکاران برگزار می‌شود.

همراه با راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در مرکز استان سمنان نمایشگاه دستاورد‌های نظامی ستاد نیروی‌های مسلح برپا و به دید عموم مردم گذاشته خواهد شد.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سمنان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز شده است.

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.