سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نیمه دوم امسال صورت گرفت؛

گازرسانی به ۱۰۵ روستا و ۸۰ واحد صنعتی خراسان جنوبی

۱۰۵ روستای زیر ۲۰ خانوار و ۸۰ واحد صنعتی خراسان جنوبی از شهریور امسال تاکنون از نعمت گاز بهره‌مند شده اند.

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به گازرسانی به ۱۰۵ روستا و ۸۰ واحد صنعتی استان از شهریور امسال تاکنون گفت: این طرح‌ها در همه روستا‌های شهرستان‌های استان اجرا شده و علاوه بر این گازرسانی به ۶۸۲ واحد مسکن محرومان و ۷۶۷۵ واحد مسکن ملی نیز انجام شده است.

او اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را ۷۰۷ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:۱۶ پاسگاه مرزی، ۱۵ برجک دیده بانی مرزبانی، قطعه منفصله منطقه ویژه اقتصادی و پایانه مرزی ماهیرود هم در این مدت به شبکه گاز متصل شده اند.

محمودی عنوان کرد: در ایام دهه فجر امسال کلنگ گازرسانی به ۸۰ روستای زیر ۲۰ خانوار، ۲۶ واحد صنعتی، ۲ هزار و ۵۸۷ واحد مسکن ملی، ۳۶ پاسگاه مرزی و ۶۶ برجک مرزبانی و بازارچه مرزی یزدان نیز به زمین زده شد.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: ۴۸۵ میلیارد تومان برای گازرسانی به این طرح‌ها هزینه می‌شود که گازرسانی به بازارچه مرزی یزدان تا هفته دولت ۱۴۰۲ و بقیه طرح ها نیز تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

۳۲۴ هزار و ۸۰۰ مشترک خانگی، صنعتی و کشاورزی در خراسان جنوبی به شبکه گاز متصل هستند و هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ و ۹۸ صدم جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مندند.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.