سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکل:

امروز انقلاب اسلامی ایران قلب جهان اسلام است

فرمانده سپاه کازرون گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست و به این پیشرفت‌ها دشمنان بار‌ها اعتراف کرده‌اند و یکی از علت دشمنی دشمنان همین پیشرفت‌هاست.

غلامرضا توکل فرمانده سپاه کازرون در مراسم جشن انقلاب روستای پیرمهلت کنارتخته این شهرستان گفت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران شروع کردند.

او گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال۱۳۵۷ نظام جمهوری اسلامی ایران به قلب جهان اسلام و امید هم آزادی‌خواهان دنیا تبدیل شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: علی‌رغم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان هیچکدام از حربه‌های دشمن جواب نداد و مردم پای نظام و انقلاب خودشان با بصیرت ایستاده‌اند.

توکل گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های علمی، پزشکی، امنیتی، نظامی و... بر هیچ کس پوشیده نیست و به این پیشرفت‌ها دشمنان بار‌ها اعتراف کرده‌اند و یکی از علت دشمنی دشمنان همین پیشرفت‌هاست.

او با بیان اینکه امروزه ما انقلاب خودمان را صادر کرده و به دنبال تمدن‌سازی هستیم، گفت: امروزه کشور ما کشوری مقتدر و با عزت و سرافراز است که در منطقه حرف اول را می‌زند.

توکل یادآور شد: حضور جوانان نسل سومی این نظام در جنگ با داعش یکی از دستاورد‌ها در ادامه راه شهدا و ایثارگری رزمندگان برگرفته از رشادت‌های مردم در پیروزی انقلاب و ایستادگی در جنگ ۸ساله نام برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.