سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طنین ندای الله اکبر در شب ۲۲ بهمن در سیستان و بلوچستان

بانگ الله اکبر در آستانه طلوع خورشید فجر انقلاب و فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور در شهر‌های استان سیستان و بلوچستان طنین انداز شد.

بانگ الله اکبر شامگاه امشب در  فضای شهر‌ها و روستا‌های سیستان و بلوچستان طنین انداز شد و مردم این استان اعم از شیعه و سنی، زن و مرد و کودک و نوجوان و جوان با شور و شوق بر پشت بام خانه‌ها به یاد شهدای دوران پیروزی انقلاب فریاد الله اکبر سرداده و این فرهنگ را به نسل‌های جدید منتقل کردند.
مردم سیستان و بلوچستان همگام و همراه با سایر هموطنان در سراسر ایران با فریاد الله اکبر همدلی، همراهی و وحدت خود را به دنیا نشان دادند و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را ناامید و مایوس کردند.


کودکان و نوجوانان این دیار در این شادی با هم صدا شدن با پدران و مادران خود سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم سیستان و بلوچستان با این حرکت نمادین که نشان از اتحاد و همبستگی آنان دارد جوابی دندان شکن به یاوه گویی‌های دشمنان دادند.

امشب در بسیاری از میادین و خیابان‌ها شاهد برپایی جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان ایثارگران و مردان و زنان غیور استان سیستان و بلوچستان بودیم.

همچنین مراسم نورافشانی در جای جای این استان همیشه قهرمان و شهیدپرور در حال برگزاری است و مردم ولایتمدار و انقلابی سیستان و بلوچستان فردا نیز با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.