سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر کشور:

گلبانگ «الله اکبر» در کوهبنان طنین‎ انداز شد

همزمان با شب ۲۲ بهمن با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار کوهبنان گلبانگ «الله اکبر» در سراسر شهر طنین‌انداز شد.

همزمان با سراسر کشور و در ساعت ۲۱ شب، یوم الله ۲۲ بهمن به یاد حماسه سازان و فجر آفرینان همیشه ماندگار و تکبیر‌های ملت سرافراز ایران اسلامی در بهمن سال ۵۷، بانگ تکبیر «الله اکبر» در شهرستان کوهبنان طنین‌انداز شد.

کوهبنانی‌های انقلابی و ولایت مدار به شکرانه چهل و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرشورتر از سال‌های گذشته ساعت ۲۱ امشب از مأذنه‌ها و گل دسته‌های مساجد، تکایا و بقاع متبرکه و با حضور در پشت بام منازل و تجمع در محل پارک‌تاریخی خواجه خضر و در جوار پارک خاک آخوند فریاد الله اکبر سر دادند.

اقشار مختلف مردم ولایت مدار کوهبنان با سر دادن نوای روحانی و آسمانی الله اکبر، بار دیگر عشق و ارادت خود به اسلام، ولایت و رهبری، انقلاب اسلامی و شهیدان همیشه جاوید را به منصه ظهور رساندند و با آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید عهد و پیمان نمودند.

کوهبنانی‌ها با حضور گسترده خود در این شب عزیز بار دیگر وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند و زمینه ذلت و خواری دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را رقم زدند.

آسمان پرستاره کوهبنان به همت شهرداری و شورای شهر، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، راهنمایی و رانندگی غرق در نور و شادی شد و مردم بار دیگر به استقبال روز سرنوشت ساز ۲۲ بهمن رفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.