سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی

اسماعیلی گفت: توسط هنرمندان در ۸ رشته کار‌های بسیار خوبی رسیده و بنا داریم تمهیداتی را بیندیشیم تا کمک موثری به هنرمندان این حوزه‌ها کنیم.

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی که از روز جمعه ۷ بهمن در موسسه فرهنگستان هنر برپا است در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره هنر‌های تجسمی از جشنواره‌های معظم و در عین حال کم و خارج از فضای رسانه‌ای که هر سال شاهدش هستیم است، امسال به همت دوستان و حضور هنرمندان برجسته و کار‌های ارزنده، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد این جشنواره در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارد.

به گفته اسماعیلی در جشنواره هنر‌های تجسمی به لطف خدا توسط هنرمندان در ۸ رشته کار‌های بسیار خوبی رسیده و بنا داریم به کمک دوستان تمهیداتی را بیندیشیم تا کمک موثری را به هنرمندان این حوزه‌ها کنیم، بسیاری از کار‌های فاخر را در این نمایشگاه شاهد بوده ام.

اسماعیلی گفت: دوستان ما که خبره این نوع از هنر هستند به من گزارش دادند دوره پانزدهم جشنواره هنر‌های تجسمی در این حوزه آثار کار‌های ارزشمندتری نسبت به گذشته دارد، همچنین هنرمندان جدیدی در این عرصه معرفی شدند و فضای جشنواره که یک فضای رقابتی برای انتخاب بهترین‌ها و معرفی چهره‌های جدید در این حوزه است هر دو در جشنواره پانزدهم هنر‌های تجسمی فراهم شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از همه‌ اعضای هیات داوری، معاونت امور هنری، مدیر کل هنر‌های تجسمی کمال تشکر و قدردانی را دارم که این فضا را مهیا کردند و از همه‌ عزیزانی که در برگزاری این کار مشارکت داشته اند تقدیر و تشکر می کنم و دست مریزاد می‌گویم به واسطه‌ این تلاش قابل تحسینی که از خود نشان داده اند.

اسماعیلی گفت: برای حمایت از حضور حداکثری هنر‌های تجسمی در سال‌های آینده برنامه ریزی‌هایی شده است، بخش مهمی از این حوزه، حوزه اقتصاد و هنر، حوزه بخش مادر، حوزه کار‌های تولیدی در بخش‌های نمایشی است و هنرمندان فعال در این حوزه‌ها بسیاری از ایده‌ها را از این نمایشگاه و آثار می‌بینند.

وی افزود: ما آماده هستیم تا با کمک دوستان، حمایت موثرتری را نسبت به گذشته انجام دهیم، همچنین در دولت موضوعی را در بحث خرید آثار هنر‌های تجسمی در کمیسیون فرهنگی به تصویب رسانده ایم که اگر انشاالله در صحن دولت به تصویب برسد فضای جدیدی برای رونق فضای فعالیت هنر‌های تجسمی فراهم خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.