سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مطالبات قانونی محیطبانان شهید حشمت اله ملکی و یاسین یاری پرداخت شد

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: در صورت بروز حادثه منجر به شهادت و فوت ، تا سقف ۸۵۰ میلیون تومان توسط شرکت بیمه گذار به وراث پرداخت خواهد گردید.

پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضورفرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست،مدیر عامل شرکت بیمه رازی ، مسئولین استانی و محیط بانان ضمن دیدار با خانواده محیط بانان شهید حشمت اله ملکی و یاسین یاری ، مطالبات قانونی در قالب بیمه تحت پوشش پرداخت گردید.

 سرهنگ مشید محبت خانی گفت : در پی تصویب قانون حمایت قضائی و بیمه ای از ماموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل بانی، کلیه نیروهای یگان حفاظت از پوشش بیمه ای رایگان اعم از بیمه مسئولیت،عمر،حوادث،تکمیلی برخوردار میباشند  .

وی افزود : همچنین افراد تحت تکفل نیروها نیز با ۵۰ درصد تخیف از مزایای بیمه های عمر، حوادث و تکمیلی درمانی برخوردار می گردند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت : بر این اساس در صورت بروز حادثه منجر به شهادت و فوت ، تا سقف ۸۵۰ میلیون تومان توسط شرکت بیمه گذار به وراث پرداخت خواهد گردید.

به گفته ی محبت خانی ، همچنین در صورت بروز هر گونه بیماری و حادثه از حمایت های قابل توجه درمانی نیز برخوردار می گردند بگونه ای که در قرار داد سال جاری به هریک از بیمه گذاران تا سقف ۱۰ میلیون تومان جهت هزینه های دندان پزشکی پرداخت می گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.