سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۶ طرح در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد

به مناسبت دهه فجر ۶۶ طرح عمرانی و اقتصادی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار در آئین افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها گفت: این تعداد طرح در زمینه برق، زیر ساخت روستایی، عمرانی شهری، آموزشی، مسکن و آب رسانی است.

روان بخش دیهیمی افزود: از این تعداد ۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید.

دیهیمی  با بیان اینکه همچنین در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۱۶ طرح عمرانی با اعتباری با بیش هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال آغاز شد اضافه کرد:چهار طرح اقتصادی نیز در دهه فجر امسال با اعتباری بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

فرماندار شهرستان گچساران گفت:طرح اجرای آسفالت گرم محرم امامزاده جعفر _ جهاد آباد به طول پنج کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، طرح احداث کانال حد فاصل مدرسه فراشبندی تا پل محلاتی در ۲ فاز با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال به طول ۷۵۰ متر، طرح احداث گلخانه هیدروپونیک در سطح ۱۰ هکتار با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به نمایندگی از طرح‌های دهه فجر امسال گچساران کلنگ زنی شد.

او گفت: طرح احداث پارک مسکن مهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، تکمیل بلوار شهید تاجگردون حد فاصل کوچه یازده شمالی کارکنان تا فلکه نرگسی به طول هزارو ۷۰۰ متر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال، طرح احداث روستای شمس عرب به مساحت ۹۰۰ متر مربع با اعتبار هفت میلیارد ریال، طرح ایستگاه گازرسانی به پتروشیمی تامین ۲۰۰ متر مکعب در ساعت گاز مورد نیاز پتروشیمی با اعتبار ٣٠٠ میلیارد ریال از مهمترین طرح‌های افتتاحی گچساران در دهه فجر در این شهرستان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.