سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره دهه پرفروغ فجر در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد

جشنواره دهه پرفروغ فجر در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

جشنواره دهه پرفروغ فجر و یادواره گرامیداشت شهدا تجلیل از ایثار گران اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در این آئین با تبریک دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات و دستاورد‌های ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی و وحدت مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست.

حجت السلام سیروس حکمتی نیک افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا ماهیت انقلاب اسلامی و دستاورد‌های نظامی اسلامی در ۴۴ سال گذشته برای مردم بازگو و تبیین شود.

حکمتی نیک اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ساقط شد و راهبرد استکبار و آمریکا که از سال ۳۲ تا ۵۷ دنبال این بودند انقلاب اسلامی شکل نگیرد شکسته شد.

او ادامه داد: امروز ایران اسلامی با اقتدار درمسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است و باوجود همه توطئه‌ها و مشکلات با اتکا به مردم به سمت قله‌های و افتخار حرکت می‌کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

حسنعلی عزت خواه، مردمی بودن را مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی با اتکا به مردم و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر امروز در همه معادلات جهانی حرف برای گفتن دارند.

عزت خواه اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران عزیز در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و افتصادی در جهان می‌درخشد.

در این آیین که به همت اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش استان ودبیرستان دخترانه شاهد متوسطه دوم شهر یاسوج برگزار شد از ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان و دانش آموزان نمونه دبیرستان دخترانه شاهد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.