سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمات نظام باید بدرستی تبیین شود گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای نمایش دادن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

  رحمدل بامری در شورای اداری ایرانشهر اظهارداشت: باید بگوییم چه بودیم، چه کردیم و کجا هستیم و اگر ما نگوییم دشمن با سلیقه خود و با القای حس ناامیدی این کار را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چون روز در مقابل شب است و نمی توان خدمات نظام را نادیده گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان کلنگ زنی و افتتاح ۱۱۰ طرح با اعتبار یک‌هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان در این ایام را از جمله خدمات نظام دانست و افزود: اجرای انواع طرح‌های مختلف در بخش انرژی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، حمل و نقل و اشتغال از جمله خدمات نظام است که آنگونه که باید تبیین نمی‌شود.

وی با بیان اینکه کارهای روزمره مردم باید با اولویت انجام شود، بیان کرد: هر چند تلاش‌های بسیاری در این مدت انجام شده اما همین مقدار صف سوخت و نان نباید در هیچ یک از شهرستانها داشته باشیم.

بامری ضمن دعوت همه آحاد جامعه برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: آینده نظام برای همه است و باید با تمام ظرفیت و پر رنگ تر از گذشته در این مراسم حضور داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باید مدنظر قرار گیرد و فرهنگ و ظرفیت این استان بدرستی نمایش داده شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارتباط با خدا، رجوع به وجدان شخصی، در کنار مردم بودن و داشتن برنامه از جمله نکاتی است که هر مدیر باید به آن توجه داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.