سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز ۲۲ بهمن در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت:محدودیت‌های ترافیکی در روز ۲۲ بهمن در شهر‌های این استان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور این استان گفت: با توجه با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز شنبه محدودیت های ترافیکی در این روز در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد اعمال می‌شود.
 
سرهنگ جابر پیوست با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ صبح در معابر اصلی شهر‌ها اعمال می‌شود افزود: مردم استان برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از تردد و پارک خودروی خود در مسیر‌ها اعلام شده خودداری کنند.

سرهنگ پیوست با بیان اینکه طرح محدودی‌های ترافیکی در شهر یاسوج مرکز استان نیز از ساعت ۷ صبح  در روز ۲۲ بهمن شروع می‌شود، اضافه کرد: این طرح از میدان شهدا به سمت میدان هفت تیر، سپس به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی و پس از آن به سمت میدان امام حسین (ع) (استانداری) اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه خیابان سه راه بیمارستان شهید بهشتی و میدان هفت تیر به سمت میدان جانباز مسدود می شود  ادامه داد: خیابان امام خمینی (شصت متری) و خیابانهای فرعی منشعب از آن و همچنین خیابانهای فرعی منشعب از خیابان طالقانی برای پارک خودروها لحاظ شده است.
 
رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در مسیر‌های اعلام شده برای برگزاری مراسم راهپمیایی در دیگر شهر‌های استان نیز اجرا می‌شود ادامه داد: چناچنه افرادی با نادیده گرفتن محدودیت‌های اعلام شده  در مسیرهای  برگزاری مراسم راهپیایی  ۲۲ بهمن، اقدام به پارک خودروی خود کنند ضمن اعمال جریمه نقدی، خودروی آن‌ها نیز بوسیله یدکش به پارکنیگ منتقل می‌شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.