سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۸۳۸ واحد ملی مسکن در سیرجان

فرماندار سیرجان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو هزار و ۸۳۸ واحد ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال در سیرجان خبر داد.

همزمان با جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن و جهش تولید مسکن در شهر سیرجان با حضور معاون امور عمرانی استانداری کرمان، مدیر کل بنیاد مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، فرماندار سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان و شهرستان برگزار شد.

علی یعقوبی فرماندار ویژه سیرجان در این آیین گفت: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی دو هزار و ۲۸۰ واحد مسکونی با پیش بینی اعتباری افزون بر ۲۲ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

او با بیان اینکه مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است، افزود: ۵۵۸ واحد مسکونی طرح اقدام ملی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در بلوار ولایت به بهره برداری رسید.

فرماندار سیرجان با اشاره به بهره برداری از پروژه احداث پست برق شهرک صنعتی شماره ۲ با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان، تصریح کرد: این پروژه با هدف بهبود پروفیل ولتاژ، تأمین انرژی مورد نیاز متقاضیان و کاهش تلفات احداث می‌شود و دارای ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر و دو فیدر خط است، همچنین خط ارتباطی آن به صورت دو مداره و به طول ۸ کیلومتر است.

او بیان داشت: عملیات اجرایی تامین آب شرب اضطراری شهر سیرجان با ظرفیت تامین آب ۱۵۰ لیتر بر ثانیه با پیش بینی اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال به منظور تامین آب شرب شهروندان در شرایط بحرانی نیز آغاز شد.

 یعقوبی افزود: همچنین مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی سیرجان با نام موقوفه حضرت زینب (س) به متراژ ۱۲۵ متر مربع در چهار طبقه به ارزش ۲۵۰ میلیارد با حضور رئیس جمعیت هلال احمر به بهره برداری رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.