سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در سطح شهر ساری و شهرستان‌های تابعه مقررات آمد و شد در سطح معابر عمومی و خیابان‌های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی اعمال خواهد شد.

او افزود: در ساری مسیر راهپیمایی از "میدان ساعت - خیابان جمهوری اسلامی- چهار راه ابن شهر آشوب - خیابان فردوسی - میدان شهید قاسمی - بلوار آزادی به مقصد میدان امام خمینی (ره) " برگزار خواهد شد و محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان‌های شهر اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه، محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۲ بهمن ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: این محدودیت در"میدان شهدا - سه راه کشاورزی - خیابان شیخ طبرسی- خیابان خاقانی - تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا - خیابان جام جم" و کلیه مسیر‌های منتهی به خیابان" آزادی " اعمال خواهد شد

سرهنگ بیگلری از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس شهرستان ساری را دارند، خواست از کمربندی شرقی و غربی برای تردد استفاده کنند.

او افزود: شهروندان و رانندگانی که قصد عزیمت به سمت "کیاسر" و استان "سمنان" را دارند از کمربندی "سلیم بهرامی" و بلوار "کشاورز" تردد کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عبور راهپیمایی کنندگان و به صورت گام به گام برداشته می‌شود از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم وامنیت یاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.