سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۷۰ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مقابله با مخلان امنیت اقتصادی با کشف بیش از ۷۰ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: با توجه به ضرر و زیان شدید کشور و همه اقشار اجتماعی از تبعات ورود کالای قاچاق و خروج غیرمجاز تولیدات داخلی و مواد سوختی از کشور، طرح‌های مقابله با مخلان امنیت اقتصادی در سرفصل‌های مهم ماموریتی پلیس قرار دارد.

او افزود: در این خصوص با برنامه ریزی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده در مجموعه انتظامی استان، طرح اواخر سال مبارزه با قاچاق کالا به مدت ۳روز در سطح استان اجرا و طی آن انواع کالای قاچاق شامل: فراورده‌های نفتی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر اقلام مصرفی کشف و بدین منظور بیش از ۵۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۶۸ متهم و به عبارتی همان افراد سودجو و مخل امنیت اقتصادی که زمینه ساز ضرر و زیان شدید به اقتصاد کشور و افزایش معضلاتی همچون بیکاری اقشار اجتماعی هستند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.