سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پانزدهمین هفته فیلم و عکس در مراغه

رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه گفت: پانزدهمین هفته فیلم و عکس مراغه با نمایش فیلم‌های ساخته شده در انجمن سینمای جوانان این شهر برگزار می شود.

خانم اسدی فرد گفت: پخش فیلم‌های کوتاه منتخب سی هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم‌های کوتاه تولیدی جوانان مراغه و نمایشگاه عکس از برنامه‌های این هفته فیلم و عکس در مراغه  است.

خانم اسدی فرد افزود: هفته فیلم و عکس مراغه با هدف ایجاد پویایی و رشد هنرمندان عکاس و فیلمساز و نیز معرفی آثار جدید این عزیزان در جامعه برگزار شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با این هفته ۱۱ عنوان فیلم از آثار هنرجویان مراغه‌ای و ۱۸ عنوان فیلم منتخب آثار سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران درسینما فرهنگ این شهر برای علاقمندان پخش خواهد شد.

 رئیس انجمن سینمای جوانان مراغه گفت: همچنین نمایشگاه عکس از آثار ۱۴ عکاس در نگارخانه استاد نیکخو به نمایش در آمده است.

وی در خصوص فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه نیز گفت: حضور و احراز ۳ مقام در جشنواره فیلم تبریز، حضور و اخذ مقام و مدال در المپیاد فیلمسازی جوانان کشور، برگزاری دوره تعاملی فیلمسازی، برگزاری دوره ۷ ماهه فیلمسازی، برگزاری کلاس‌های تک درس مشاغل سینمایی و نیز برگزاری کارگاه‌ها و پاتوق‌های نمایش فیلم از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.

پانزدهمین هفته فیلم و عکس مراغه از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری مراغه برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.