سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲ طرح هلال احمر در سیرجان

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به سیرجان طی مراسمی مجتمع بهداشتی درمانی و توانبخشی حضرت زینب هلال احمر سیرجان را افتتاح کرد.

به گفته مجید عرب رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان، این درمانگاه با زیربنای هزار و ۲۵۰ مترمربع و هزینه ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات جمعیت هلال احمر و کمک‌های خیرین به اتمام رسیده که شامل بخش‌های درمانی پزشک عمومی، دندانپزشکی، توانبخشی و داروخانه است.

همچنین سالن ورزشی هلال احمر سیرجان با حضور پیرحسین کولیوند افتتاح شد. این سالن ورزشی نیز هزار و ۲۶۰ مترمربع و هزینه ۲۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های شرکت‌های صنعتی و معدنی بازسازی و به اتمام رسیده است.

کولیوند در این مراسم گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمان از نمونه جمعیت‌های خوب کشور است که در حوادث بزرگ به کمک هلال احمر کشور آمده است.

او افزود: این جمعیت در حادثه متروپل در زلزله خوی عملکرد خوبی داشته است و در زلزله ترکیه هم نیرو‌های امداد و نجات را از هلال احمر این استان داریم.

کولیوند تصریح کرد: آنچه امروز شاهد هستیم، رشد و شکوفایی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است که نمونه بارزش استان کرمان است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر هم در این مراسم گفت: شهرستان سیرجان رتبه برتر کشور در مبحث خیرین سلامت را دارد و در خیرین مدرسه ساز نیز سیرجانی‌ها پیشقدم هستند.

شهباز حسن پور افزود: طی چند سال گذشته، بیش از صد میلیارد ریال مردم سیرجان به هلال احمر کمک کردند و این‌مردم همیشه پای کار هستند.

در مراسم افتتاح طرح‌های هلال احمر در سیرجان، موسوی آیت‌اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان و فرماندار و مسئولین محلی سیرجان حضور داشتند و رئیس جمعیت هلال احمر کشور از داروخانه هلال احمر سیرجان و بخش‌های مختلف آن بازدید کردند و این داروخانه را از بهترین داروخانه‌های هلال احمر کشور دانست.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور، معاون استاندار کرمان و رئیس جمعیت هلال استان کرمان سپس در جشن انقلاب سیرجان که در سالن هلال احمر برگزار شد، شرکت کردند.

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.