سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج همه امکانات برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:دستگاه‌های متولی باید با بسیج همه امکانات، خدمات مناسب به مسافران نوروزی ارائه دهند.

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان    در جلسه کمیته ایمنی و حمل و نقل استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: شهدای بزرگوار برای عزت اسلام مردانه ایستادند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در این راه از جان خود گذشتند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان‌کرد: نقاط حادثه خیز راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان باید در اولین فرصت و قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروزی برطرف و در این خصوص برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای استقرار اکیپ‌های سیار در جاده‌های مواصلاتی گفت: همه امکانات خود را باید بسیج کنیم تا خدمات و سرویس دهی خوبی به مسافران داشته باشیم.

کرمی ادامه داد: وقتی مصوبه‌ای در رابطه با استان تصویب و ابلاغ می‌شود، باید اجرایی شود چرا که این امر مصداق حقوق عامه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: دکه‌های شهرداری در یک بازارچه مستقر شوند تا ظاهر شهر زیبا و افراد با آرامش ترغیب به خرید شوند همچنین دروازه خاش نیز به مکانی دیگر منتقل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: چهارراه رسولی به عنوان یک بازار سنتی زاهدان باید بر اساس مدلی که تعریف شده است، سنگفرش و ساماندهی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تقویت روشنایی معابر در سطح شهرها اظهار کرد: به منظور فراهم آوردن رفاه و آسایش برای مردم و شهروندان، دوربین‌های بین راهی باید تقویت شود.

وی افزود: از هم اکنون در خصوص تأمین کالاهای اساسی در بازار برای ایام عید برنامه ریزی شود تا در آن زمان دچار مشکل نشویم.

کرمی با تاکید بر تشکیل جلسات هم‌اندیشی اذعان کرد: هم افزایی و همکاری اهمیت بسیاری دارد لذا همه باید دست به دست هم دهیم و برای رفع مشکلات و موانع تلاش کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.