سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی جاذبه‌های شهری مازندران در نمایشگاه بین‌المللی

جاذبه‌های شهری مازندران در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری معرفی می‌شود.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: ۱۷ شهرداری مازندران جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری خود را در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران به نمایش گذاشتند.

او از معرفی و حضور هنرمندان و صنعتگران ۲ شهر ملی جاجیم آلاشت، متکازین بهشهر و روستای ملی حصیر بابل در این نمایشگاه خبر داد و افزود: بخشی از ظرفیت‌های مازندران در زمینه صنایع‌دستی در قالب ده غرفه در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی به نمایش درآمده است.

برزگر از حضور شهرداری‌های شهر‌های گزنک، رینه، امامزاده عبدالله و بهمنیر که ظرفیت‌های خوبی در زمینه گردشگری دارند و در این نمایشگاه به‌عنوان بازار جدید فرصت‌های خود را ارائه کردند یاد کرد و گفت: توسعه گردشگری در یک شهر نیازمند همکاری شهرداری‌ها است و بدون حمایت این نهاد نمی‌توان از ظرفیت‌های شهری، جاذبه گردشگری ساخت، خوشبختانه شهرداری‌های برخی از شهر‌های مازندران نسبت به این مهم حساس شدند و برای ارائه ظرفیت‌های محلی و ورد آن‌ها به چرخه اقتصادی شهر برنامه دارند.

او افزود: رویکرد گردشگری و توجه ویژه به آن توسط شهرداران، باعث می‌شود شهری زیبا، جذاب، سرزنده و پویا داشته باشیم.

برزگر گفت: تحول شهری و متعاقب آن تحول اقتصادی و فرهنگی، اجتماعی در شهر‌ها بدون توجه به مقوله ارزشمند و مهم گردشگری امری نشدنی است.

او با اشاره به اینکه بخش‌های تعریف شده در شهرداری‌ها نشان دهنده وظیفه مهم این نهاد عمومی در توسعه گردشگری است، افزود: کوتاهی در این زمینه نتیجه‌ای جز اتلاف ظرفیت‌های شهر و از بین رفتن فرصت درآمد بیشتر برای شهر و مردم نخواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.