سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی ۵۵ محور روستایی مسدود استان کرمانشاه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشایی ۵۵ محور روستایی مسدود استان به دلیل بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت : اکنون تمام محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز است.

علی سلیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف شب گذشته (۱۸ بهمن) در نقاط مختلف استان که تا بامداد امروز ادامه داشت، گفت : عمده بارش را در شهرستان‌های پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر، دالاهو، اسلام آبادغرب و صحنه داشتیم.

وی ادامه داد: بارش برف باعث مسدود شدن ۵۵ محور روستایی استان شد که تمام اکیپ‌ها و نیرو‌ها را بر بازگشایی محور‌های روستایی متمرکز کردیم و خوشبختانه اکنون محور مسدودی نه در بخش روستایی نه در مسیر‌های اصلی و فرعی نداریم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۷۸۰ کیلومتر برف روبی در محور‌های استان طی شب گذشته خبر داد و افزود: ۱۰ مورد هم ریزش برداری انجام دادیم.

وی از امدادرسانی به ۱۶۷ خودرو گرفتار در برف در محور‌های استان خبر داد.

به گفته سلیمی، ۱۱۴ نیرو و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات برای بازگشایی و برف روبی محور‌های استان پای کار بودند و بیش از هزار تن شن و نمک در محور‌های استان مصرف شد.

وی از ادامه آماده باش نیرو‌های راهداری تا پایان موج بارشی خبر داد و عنوان کرد: تقاضا داریم مردم تا پایان بارندگی از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت الزام به تردد حتما زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.