سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سانس دو اثر از فیلم‌های دهمین دوره جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از افزایش سانس دو اثر از فیلم‌های دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در پردیس سینما آزادی خبر داد.

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : باتوجه به رایزنی‌های انجام شده و امکان استقبال از دو فیلم اتاقک گلی و غریب، دو سانس به تعدادنمایش‌های این آثار افزوده می‌شود.

وی افزود: فیلم اتاقک گلی ساخته محمد عسگری و غریب ساخته محمد حسین لطیفی است که به ترتیب در روز‌های پنجشنبه ۲۰ بهمن و دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در سانس ۱۶:۳۰ به‌عنوان سانس اضافه نمایش داده می‌شود.

به گفته صفدری با توجه به استقبالی که پیش بینی می‌کنیم از این دو فیلم صورت پذیرد از علاقمندان تقاضا می‌شود هرچه سریع‌تر جهت تهیه بلیت با سایت www.gisheh ۷.ir مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فجر از ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ با شعار «امید؛ اخلاق؛ آگاهی بخشی» در این استان برگزار می‌شود و در مجموع ۱۶ فیلم سودای سیمرغ در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش امید و نشاط در جامعه از عموم مردم برای تماشای فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر دعوت کرد.

صفدری اضافه کرد: با اطلاع رسانی درست و فراهم سازی شرایط برای حضور پر شور مخاطبان در سینما، امید داریم که جشنواره فیلم فجر امسال بسیار با شکوه برگزار شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.