سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوفایی هویت زن مسلمان در عرصه های مختلف پس از انقلاب

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: شکوفایی هویت زن مسلمان در عرصه‌های مختلف،با ۴۴ سال مجاهدت ملت سرافراز ایران میسر شده است.

آیت‌الله نور مفیدی در همایش" زن انقلابی، زن انسان ساز" در آق قلا گفت: مقابله با رویکرد تهاجمی فرهنگ غرب در جنگ ترکیبی و سیاه‌نمایی وضعیت زنان در ایران اسلامی، در دو جبهه ملی و بین المللی، جز در سایه جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه زنان و راهبرد‌های شکوفایی هویت زن مسلمان در عرصه‌های مختلف، با ۴۴ سال مجاهدت ملت سرافراز ایران میسر شده است.

او افزود: این همایش با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه زنان، مساله‌شناسی حوزه کنشگری بانوان مسلمان معاصر و تعیین اولویت‌های راهبردی در مواجهه با مسائل روز در حوزه خواهران صورت پذیرفت.

 



سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا نیز در جشن یاوران انقلاب دانش آموزان شهرستان آق قلا گفت: ۶۰۰ شهید اهل سنت در استان سند افتخار وحدت مثال زدنی ما در ایران اسلامی است و شهرستان آق قلا هم یکی از مصادیق وحدت شیعه و سنی در کنار یکدیگر است.

او ادامه داد:همین چند روز پیش جشن تکلیف فرشته‌ها در حضور رهبر انقلاب را دیدیم و من از شما عزیزان می‌خواهم توصیه‌های رهبری در آن دیدار را که اتفاقا همگی از دختران این سرزمین بودند را با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

سردار ملک شاهکوهی افزود:آینده کشور مال شماست و فردای ایران متعلق به شماست، به شما توصیه میکنم با خدا باشید، نمازهایتان را سروقت بخوانید و خوب درس بخوانید تا زنی تاثیر گذار در جامعه باشید.

او گفت:کشور ما زنان برجسته‌ای در طول تاریخ داشته که امروز تعداد بانوان برجسته بسیار بیشتر از گذشته است.

او گفت: شما هم باید سعی کنید به اندازه توان خودتان تلاش کنید تا در زمره این زنان برجسته قرار بگیرید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.