سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کارخانه تولید انواع شیرخشک در ساوه

با حضور استاندار مرکزی طرح‌های دهه فجر شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

در هفتمین روز دهه مبارک فجر در سفر استاندار مرکزی و مسئولان استانی به ساوه طرح‌های دهه فجر این شهرستان به بهره برداری رسید.

در این سفر واحد تولیدکننده انواع شیرخشک در شهر صنعتی کاوه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در احداث و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش و با ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر در فاز اول به بهره برداری رسید.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در خصوص افتتاح این شرکت تولید شیرخشک گفت: تولید این محصول استراتژیک یکی از نیاز‌های نوزادان را برطرف و کشور را از وارادت بی نیاز خواهد کرد.

مخلص الائمه افزود: تولید بسیاری از کالا‌ها نظیر شیرخشک نتیجه تحریم‌ها و تبدیل تهدید به فرصت است و با قرار گرفتن این واحد‌های تولیدی در زمره شرکت‌های دانش بنیان، بستر توسعه آن‌ها فراهم و جهش در رتبه دانش بنیانی استان ایجاد خواهد شد.

همچنین طرح توسعه شرکت تولید سرامیک و کاشی در شهرک صنعتی کاوه ساوه از جمله این طرح هاست که به بهره برداری رسید.

محصولات تولیدی این شرکت انواع سرامیک و کاشی است که با سرمایه گذاری هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۰ نفر به بهره برداری رسید.

در این سفر همچنین در مجموع ۸ طرح عمرانی و فنی صداوسیمای استان مرکزی با برآوردی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت متمرکز افتتاح شد.

یک واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه هم با فعالیت در زمینه تولید انواع قطعات ابزار و یراق کابینت به بهره برداری رسید.

استاندار مرکزی در بدو ورود به ساوه در گلزار شهدای امامزاده علی‌اصغر این شهر حضور یافت و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد و با خانواده شهید رضا بابانظری دیدار کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.